Szybkość połączona z grą 1🆚1 w formie kompleksowej 

II faza treningu - szybkość
Kategoria wiekowa - u7 - u13
Pole:
Kwadrat o wymiarach 20m x 20m
Zawodnicy podzieleni na 4 grupy
Zawodnicy zewnętrzni posiadają piłkę / w środku bez piłek
Cel: prowadzenie, drybling, zwody, koordynacja ruchowa, ćwiczenia ogólnorozwojowe

Przebieg:
Trener wskazując kolor rozpoczyna ćwiczenie, zadaniem zawodników znajdujących się w środku, jest dotknięcie stożka którego nie wskazał trener, wyjście na pozycję, przyjęcie kierunkowe piłki podanej od zawodnika, którego kolor grupy wskazał trener, wprowadzenie piłki do strefy strzału (linia stożków), wygranie pojedynku 1x1 z rywalem. Po zakończonym pojedynku do środka wchodzą osoby, które wykonywały podanie.(Zawodnicy sami decydują, którego stożka dotykają, od którego zawodnika otrzymują podanie, do której bramki oddają strzał z zachowaniem zasady - "Kto pierwszy ten lepszy" nie można powtarzać wyboru rywala)

GRAFIKA:



ANIMACJA:

 

PRZYKŁADOWE MODYFIKACJE:

-zawodnicy w środku wykonują siłowe ćwiczenia w formie rywalizacji
-po dotknięciu stożka strzał należy oddać do bramki wskazanej przez trenera
-pojedynek 1x1 należy zakończyć strzałem do bramki wskazanej przez trenera
-zawodnicy zewnętrzni, którzy wykonali podanie do partnerów biorą udział w pojedynku 1x1 tworząc grę 2x2

31 grudnia 2018

AKTUALNOŚCI

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

poczta@pilkarskitrening.pl 

+48 730 - 003 - 237

Piłkarski Trening

.

 

 

pobrane

 

 

unnamed

 

WYDZIAL_SPORTU

 

co za studio

 

    partnerzy